Denne pracujem približne 8 až 10 hodín. Nástroje, ktoré používam zjednodušujú spoluprácu, komunikáciu a správu projetku. Snažím sa zdokonalovať v používaní a dané skúsenosti vám odovzdám, aby nám uľachčili proces návrhu a tvorby webovej stránky. Nasadenie týchto nástrojov tak šetrí čas a peniaze.
Nástroje ktoré používam.
Spark – emailový klient, ktorý používam na pracovné a súkromné účely. Momentálne v ňom mám spolu 8 emailových účtov.
Skype – veľa cestujem, takže skype je najvhodnejšia cesta ako zostať spolu v kontakte. Môje skype je: ramino_sk.
Wunderlist – môj najobľúbenejší a najpoužívanejší nástroj na správu úloh, v ktorom sú zaznamenané všetky projekty a úlohy. Správa projetku je tak pre obe strany jednoduchšia, rýchlejšia a prehľadnejšia. Budete mať prístup do projektu a môže pridávať a schvalovať úlohy.
Toggl – čas, ktorý strávim na jednotlivých úlohách si meriam, pre vaše potreby a taktiež pre môj prehľad. Dostanete prístup k reportu a môže tak kontrolovať koľko času na jednotlivých úlohách strávim a koľko to bude stáť.
Sketch – nástroj, v ktorom pripravujem statické wireframy a design webových stránok.
Coda – v tomto nástroji, vzniká zdrojový kód webových stránok. V Code vytváram interaktívne wireframy, kódujem a taktiež nasadzujem administračné rozhranie na WordPresse.
Google Drive – všetky veľké materiály a podklady zdieľom cez tento nástroj. Dostanete prístup do adresára, kde nájdete všetko potrebné.
Čo to znamená pre našu spoluprácu?
Pri návrhu webovej stránky spolu strávime niekoľko týždňov alebo mesiacov. Efektívna spolupráca a riadenie projektu cez tieto nástroje môže ušetriť čas a proces návrhu tak výrazne zkrátiť, zjednodušiť a zprehľadniť.
Ako sa pripraviť na našu spoluprácu?
Začnite s inštaláciou Wunderlistu a pridaním ramino_sk do svojich kontaktov na Skype a ak ešte nemáte Google účet, je najvyšší čas to napraviť. Alebo mi napíšte a všetko si spolu prejdeme.